坐得舒服,唔洗等位,又唔貴既台灣美食

台灣美食


地址: 太子花園街215A地下
電話: 2782 6066

其實每一次去旺角都好頭痛去邊度食野, 邊到冇咁多人,邊到唔洗等位, 邊間唔會限時可以坐得耐D, 最緊要係價錢合理同好食.呢間鋪頭其實都開左好多年, 但係我一直都唔知, 可能間鋪頭既位置我真係好少去第一次去都係因為男朋友介紹, 因為佢以前返學既時候好鐘意黎呢到食野, 好有中學既回憶. 點知試完一次之後我就愛上, 基本上每次出旺角諗唔到有咩特別想食都會黎呢到.

呢度唔算係好正宗既台灣野食, 同平時出面食到既台灣野食有D唔同. 佢既肉燥飯用既肉比較瘦,冇台灣果D咁多肥肉, 岩晒女仔唔想食咁多肥肉.  我最既至愛就係鹽酥雞球肉燥飯.佢既鹽酥雞球炸到D油迫晒出黎,食落唔會好油膩, 又唔會好乾身. 最正既就係比你點雞既汁, 每次我同我男朋友都點到冇晒, 好味到想問佢果汁點整 ^^.

鹽酥雞球肉燥飯
 另外, 佢呢度既飲品都唔錯架, 唔會好似出面咁將貨就價, 沖到好淡味. 百香果綠茶同水蜜桃紅茶都係我地經常叫既.
百香果綠茶 & 水蜜桃紅茶
呢度仲有好多小食都好食架, 今次我地就試左炸魷魚鬚, 都幾好食, 不過食到尾好似有好多油係碟底. 如果可以印得乾D就好啦, 因為食到尾D魷魚鬚 好似有D , overallOK.



呢間鋪頭有另一間分店係西洋菜南街果邊, 但好似都係總店呢一間好食D! 我地食一個鹽酥雞球肉燥飯加杯野飲都係$ 55. 加埋個小食$ 42 !每人76蚊一餐Dinner,講真係唔算貴

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4