2017 鹿兒島自由行- Day4

朝早去左中央站附近拎車,第一次自駕遊, 上網見到Times 呢間租車公司好似OK, 而且佢係中央站前有得拎車,所以就揀左呢間啦. 點知佢雖然寫中央站,我又無睇清楚地圖,原來黎中央站都幾遠下. 拎住行李行到死下死下. BB 話不如佢去拎左車黎車我啦,但係用左我本passport 去租車,一定要我去. 下次醒目一定用有車牌果個人既passport去租車.

終於搵到間鋪頭, 雖然店員好多都唔識英文,但佢太多數既catalog, 資料都有中英文比你睇, 所以都唔難明. 但係之後佢地冇啦啦叫我地加錢買多個唔知咩保險服務 (好似係保得多D),果到就好煩,對方搵左個識講英文既日本人係電話同我地溝通.但係佢D英文真係完全唔明, 我地見唔係加多好多錢,就加埋個個保險算.

搞完一大餐, 有得上車, 佢有單張介紹GPS點用, 但係我地都係搞唔掂.我地明明上網訂左GPS 係中文, 點知又係顯示日文. 最後要叫職員幫我地轉返使中文, 但係佢所謂既中文都只係發聲既時候用普通話, 個平幕顯示既都係日文.

終於出發去霧島啦,揸左大約1個鐘車左右到左霧島,我地去左旅行人山莊check in . 呢間酒店職員大部分英文都好易明,唔難溝通. 由於我地係一泊二食, Check in 既時候佢會叫你揀埋時間食Dinner, 同埋酒店每間房會包你45分鐘私人時間享用露天風呂, Check in既時候會叫你揀埋浸邊個,同埋book呢時間浸.我地都叫早黎,但係夜晚8點幾,9點果D時間都比人Book, 我地就揀左7:30. 佢有兩個溫泉比你揀,我地揀左比較受歡迎果個黎浸. 揀完之後, 職員會帶女仔去揀浴衣, 女仔有得揀,但係男仔就得一款,冇得揀. 搞掂好晒之後, 我地就去搵野食啦,成日都未食過野, 餓死人啦. 頭先揸車經過見到霧島温泉市場有野食,我地就去左果度食Lunch. 呢個雖然叫温泉市場,但係10間鋪頭都唔知有冇我見D旅遊書介紹呢個霧島温泉市場係一個景點,我自己就覺得唔洗晒時間黎, 當休息食個LunchOK . 食完Lunch之後,出發去霧島神話之里公園.


神話之里公園入口有架小火車,可以坐上山. 但係要4個人以上先開車,我地見周圍都冇人,得我地兩個,都唔知等幾耐先齊人,所以我地就選擇行上去. 行上去都幾辛苦,但係望到周圍風景咁靚都係值得架. 行到一半既時候, 仲會有山羊同白兔仔睇.




行到咁上下, 可以搭覽車上去山頂觀景台,500 yen包來回. 另外,落黎既時候,你可以選擇搭覽車或者隔離有個石做既滑道,坐住個膠兜咁既野係山頂滑返落去. 雖然覽車既設計有D簡陋, 冇安全帶,感覺好似好危險咁,但其實覽車源斜坡咁上, 離地都唔係好高, 都幾好玩幾特別呀返落黎, 我地揀左玩隔離既滑梯, 好好玩呀! 超級推介走既時候有D,我地就搭返小火車落去
霧島神話之里公園: http://www.shinwanosato.jp/




出發去下一個景點霧島神宮, 15分鐘車程左右, 但係因為GPS D,兜錯路兜左入一個叫霧島7不思議既地方, 咁岩果度好多樹,冇咩太陽曬到,感覺好陰森. 好有金田一 feel. 用手機GPS搵返路出去, 去到霧島神宮,比我想像中多人, 好似係咁多日行程,比較多人既一個景點. 落車後要行一條長長既樓梯上去, 祈完福,影完相,買左幾個御守就走人.




原本諗住返酒店,但係見時間仲早,就去埋霧島丸尾瀑布, 瀑布隔離有個涼亭,但係因為進行緊維修,我地只可以遠距離咁睇下個瀑布.影完相就返酒店啦.



返到酒店換埋件浴衣,已經差唔多6:00要食晚飯.呢餐有好多細細碟既野食,我地唔識睇日文,都唔知食邊樣先,爬晒入口就算數.之前有朋友黎過已經講過話呢餐野唔係好岩口味,已經有心理準備,唔會太好食.點知唔係唔岩口味咁簡單,係真係好難食


食完上去房放低D, 就落去Reception 果度準備去浸溫泉啦. 溫泉既位置需要職員帶路, 行到室外見有度門,職員會提你入左去之後,係門後鎖返門,之後行一條小小既山路,就到個溫泉, 溫泉周圍都係比D,草叢包圍住,其實夜晚晚都有D恐怖. 不過有個咁私人既環境真係好舒服.初初以為45分鐘好似好小時間浸,但其實 45分鐘都OK, 因為我地兩個都唔係浸得太耐. 浸完行返去既時候, 抬頭一望, 好多星星呀.我最鐘意就係睇星星, 係香港已經冇咩地方可以望到咁靚既夜空, 真係好正呀

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?