網上超多人推介的沾麵, 有冇中伏?

麵鮮醬油房周月 

地址: 鰂魚涌海光街30號地舖
電話: 2336 7888

 之前上網見一班連登仔講起邊間拉麵好食, 好多人都話呢間周月好食. 而且係公司附近, Lunch 就同BB去左食啦! 雖然BB鐘意食拉麵多D, 但係好多人都話呢間既沾麵出名D, 好食D, 所以我地兩個都叫左沾麵試下. 我就食左香辣沾麵 200g , BB就食左周月沾麵300g.我都係一個比較大食既女仔, 碗麵黎到既時候都嚇一嚇, 都幾大碗,幾多麵下. 最後我都係食淨左,如果細食既女仔食100g 都應該夠! 我個碗麵面層都幾油, 而且好紅, 感覺好似好辣咁. 但食落又唔係Wor, 連我男朋友唔食得辣既都食到,佢食左一啖都唔覺得好辣.

香辣沾麵 200g

麵入面有幾粒燒黑豚, 我男朋友佢就話好好食, 但係我個碗有幾粒黑豚好硬, 咬到牙都甩. 其餘有幾粒連住小小肥肉既就幾好食既.反而D筍就幾好食,幾夠鮮味. 麵身都OK. 但係個湯就麻麻地, 好似淨係得D辣油味,辣得黎冇咩層次. 我諗住可能我果個唔好食, 另一隻味會好食D,試左一啖我男朋友個碗, 係好味過香辣味,但你個湯底好似偏酸左小小. 而且個湯都凍得幾快, 唔知係因為果日天氣凍定點呢.

周月沾麵300g

個人口味就覺得呢間普通啦, 唔算好好食, 唔知係咪因為我期望太高, 不過下次我都會再試下佢個拉麵既, 反正公司附近都冇咩餐廳特別好食

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4