2017 台北自由行 Day 4

行程既最後一日, 我地搭下午1:40 既機, 其實都無咩行程, 我地check out 左之後, 去左桃園機場捷運做左預辦登機. 做左預辦登機, 就會返到香港機場先見返你既行李架啦,所以唔好將D身份証放左入喼呀.完全晒所有手續, 我地就去左食早餐,其實係係台北車站附近, 但因為唔識路搵左好耐間餐廳叫單眼皮雙眼皮, D 早餐係幾好食, 特別係D麵包, 真係焗到好鬆軟! 不過奉勸各位如果趕時間就唔好去呢到食啦,因為D野食都整得比較慢, 要比D耐性


我地就等左應該有30分鐘點知仲要黎少左一個餐唔係因為我地趕時間開聲問佢我地都唔知仲慢慢等不過D早餐係唔錯既,而且睇得出佢地真係好比心機去整如果改善埋整野食既速度應該好好多因為我地見佢5個人企晒係廚房但係真係諗唔明點解可以咁慢間鋪又唔係多人有客人黎買個早餐外賣都要人等40分鐘呀妹話班廚師真係要去香港返下工先得香港一間餐廳做野咁慢真係死得仲要D野食唔係貴我地好似只係食左200幾蚊台幣.




食完個早餐,我地就返去台北車站搵間叫香帥既蛋糕店, 因為我地之前上網見到有人話呢度既香芋蛋糕好好食, 好多空姐都會買返香港做手信. 點知間野又係難搵到痴左線. 兜左幾耐先搵到. 搞到我地個個都勁心急驚趕唔到飛機

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4