2017 台北自由行 Day 3


一早同屋企人去左西門町蜂大咖啡食早餐, 等左一陣就有位, 我地叫左兩個早餐加一份三文治, 每人都飲左杯咖啡, 而我就叫左杯蜂大水滴冰咖啡, 食物就唔唔太特別, 杯咖啡係幾好飲, 可惜員工服務態度其差,叫左好多次都唔幫我落單, 而且全部員工都無笑容, 黑口黑面, 唔講以為自己 返左去香. 真係幾好飲都無用, 唔會有下次.

蜂大咖啡食早餐





食完我地係西門町行左陣, 之後又行左家樂福,去旅行行超級市場可以話係必去既, 因為最多平野執. 行完就返去西門町, 行設去西門町期間, 見到有間買糉既鋪頭, 見有D肚餓就食左少少野先,之後就搭捷運出發去淡水.

淡水其實都係行下街,睇下風景, 食下野, 近黃昏時間, 我地仲係岸邊望到好靚既日落, 拍拖黎呢度岩晒!




去完淡水, 我地沿返淡水線, 搭捷運落返去士林夜市, 士林夜市應該係劍潭站落, 我未試過士林站,所以唔知士林站落得唔得, 但係劍潭站一出就會望到士林夜市, 由於我地行到好攰, 所以我地去左食野果個大樓, 食下野,貪佢有得坐.,但野食就真係麻麻地, 所以相都無影相完出左去行一陣, 又係同九份一樣超級多人, 想搵條路行下都難,好似迫地鐵咁. 行行下見到有檔臭豆腐好多人排隊, 個樣好似好正咁, 我地都忍唔住排埋一份, 點知一排,排左半個鐘都有.  不過都值既, 真係幾好食. 我地仲係同一檔野買左個麻辣冷麵. 大家去到士林可以試下, 鋪頭名我就唔記得啦, 不過我記得間鋪頭係係間廟附近.



除此之外, 我地仲食左個阿婆飯糰, 呢間真係唔記得左係邊, 但係個叔叔話偽寧夏有分店, 大家係士林搵唔到, 可以去寧夏睇下有冇得食. 因為佢個飯糰,真係好多料, D料多到D飯都包唔住.
行左一陣, D 雨愈落愈大, 我地就無行返左酒店啦.





順帶一提我地去士林既時候, 我地想放D野入locker ,點知捷運站D  locker  Full . 大家如果想放野入locker慢慢行, 可以去食野果座大樓. 果到都有好多locker.  

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4