魚屋

魚屋
地址
: 荃灣大壩街4-30號荃灣廣場4樓一田百貨美食通


有次同朋友行街, 同佢試左呢間餐廳. 魚屋主要係食魚既, 不過佢都有其他蝦,海膽果D,但係就無咁多款. 我朋友話佢唔係好食魚都好鐘意食呢間餐廳, 所以就忍唔住試, 因為其實我都唔係好鐘意食魚, 但係我知食魚其實對皮膚, 減肥都好好. 我地兩個叫左個明太子燒三文魚腩丼同一個鹽燒三文魚. 個三文魚腩真係好正,很厚很肥美, 擺入口有陣陣油香味, 加埋明太子,果個感覺真係好幸福. ^^
明太子燒三文魚腩丼

另外, 個鹽燒三文魚都唔差, 雖然無三文魚腩咁肥美, 咁邪惡. 但係佢唔會燒得太乾, 或者太咸, 加埋D檸檬汁,真係好正. 特別係魚皮既位置, 魚皮燒得好香. 迎魚皮既肉又特別軟滑.
仲有佢個湯都好好味, 不過果陣我太肚餓唔記得左影相.飲完碗湯,已經飽左一半, 再加上佢碗飯夠晒大碗, 我好似食左三分一左右已經飽到噴.呢間餐龐唯一既缺點係D人唔好坐, 同埋好少位, 唔岩多人去食, 情侶去拍拖就OK. 

鹽燒三文魚

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4