2017 鹿兒島自由行- Day5

琴晚果餐實在太難食既關係,對今朝既早餐冇咩期望. 點知又唔係WOR! 比起琴晚果餐今日好食好多, 平時唔好多鐘意食魚既我,竟然食晒成條燒魚, 仲覺得唔夠喉TIM. 

食完早餐, 去左浸一陣個足湯, 望住櫻島浸真係好舒服

浸完諗住返上房既時候,有個職員冇啦啦,走埋黎,佢既神情好似好緊張咁又示意我地細聲D. 之後佢開門帶左我地出去一個酒店一個室外比人休息既地方, 出面有三隻鹿仔呀. 之前BOOK呢間酒店既時候已經知, 呢度山頭有鹿, 好彩既話,就會見到. 估唔到真係比我地見到呀.真係好好彩呀! 但係睇左一陣, 太多人係房到望落黎,又大聲講野, 嚇到D鹿走晒.


呢間酒店真係好正, 酒店既環境,同埋周圍既境色都好靚,雖然有一餐比較難食, 但真係好推介呢間酒店, 去霧島真係要黎住呀. BOOK既時候都係1500蚊一晚,12,真係好抵,而且連當地日本人都話呢間係好正. 1500蚊真係好抵.


Check out 左之後就去我地最後一個景點,嘉例川駅. 呢個車站已經有過百年既歷史,木質結構車站, 宜家仲用緊.





鐘意貓貓既人可以黎,因為呢到有隻貓貓係呢個車站既吉祥物, 貓咪定時定候,就知道返黎食野架啦. 我地去既時候就岩岩見到呢隻貓貓開餐, 而我呢個咁驚貓既人, 都襯佢食緊野既時候, 成功第一次摸貓咪. 好叻呀!




玩完貓貓, 出發去機場還車啦, 點知揸揸下車既時候比我見到有間藥妝, 緊係停車入去行陣啦, 估唔到比我係到買到之前係市中心買唔到既野. 女人真係唔會放過任何一個買既機會. ^^

Shopping 完就揸返車去機場附近入油,之後還車. 其實大家如果唔想入返油比佢咁煩,租車既時候可以揀加多3000 yen就得,咁就可以唔洗入返油就還車. 但係我地就揀左自己入滿返油先還車, 我地揸左兩日都係用左一半油到,入返滿都係用左1100 yen左右. 租車既時候有比埋地址你機場附近邊到油站, 所以都好方便. 入完油轉個灣就到. 還完車之後, Times 仲有職員車返你去機場. 我地搭下午4點機返香港, 1點就黎到機場, D行李寄晒倉之後, 我地去左搵野食,但係國際航線大樓得好細, 我地就過左去國內航線果邊食野, 食埋係鹿兒島既最後一餐. 好唔捨得呀. 入閘後仲有得Shopping,我地緊係唔會放過最後一個買野既機會啦. 88啦鹿兒島,我一定會再黎架

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4