2017 鹿兒島自由行- Day3

一朝早又去左天文館通到食早餐, 咖啡冇琴日果杯咁好飲,但係都OK.



今日天氣唔算太凍,食完早餐,慢慢散步行去鹿兒島中央站前, 我地會搭city view觀光巴士去仙巖園, 每半個鐘一班車,中央車站有好多唔同既巴士線,可能要去到睇下指示牌,搵返你要上車既車站,.去到岩岩好12點有班車,準時開車, 得我地兩條友包車, 同市電一樣又係落車先比錢, 180 yen 一位.又係咩站落都係呢個價錢.
鹿兒島中央站前

city view觀光巴士
仙巖園係日本傳統既庭園, 園內亦可以望到活火山櫻島. 行行下,我地見到有間別墅可以參觀,每人收費600 yen, 主要係睇以前既藩主所住既別墅,期間有個著和服既導賞員介紹, 導賞員都識講小小英文,另有單張中文介紹,所以都唔難理解. 參觀完後會到茶室食和菓子同飲抹茶, 導賞員會介紹飲用抹茶的方法.
仙巖園詳情介紹:http://www.senganen.jp/tr/top/














參觀完仙巖園,順便去埋隔離既尚古集成館, 同普通博物館一樣,唔算好大,得一層,5-10分鐘都行得晒.之後我地就搭番city view 返去,下一站就去AMU PLAZALunchshopping. 



行到夜晚6點幾有D,我地就返左去酒店休息一陣, 之後去左天文館通搵野食. 食完行左一陣,就返左去酒店執行李,因為聽日我地要轉酒店.  
只係三日就買左咁多野^^







留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4