2017 鹿兒島自由行- Day2

因為酒店冇包早餐,今日我地就行左去天文館通附近搵早餐食. 條街好多店舖都未開,行左幾個街口,見到有間鋪頭裝修幾靚,D 野食好似都OK ,就仆左入去啦.誤大誤撞咁比我地搵到正野,呢間鋪頭既多士同咖啡都好好味. 唯一唔好既係,日本室內冇禁煙,岩岩後面果台有兩個日本人食緊煙,陣味真係好難頂.




食完早餐,就行返出去大街搭市電去水族館市電有D似香港既輕鐵. 每個站之間距離唔係好遠,統一收費,無論搭幾多個站都係170yen.上車唔洗比錢住,落車既時候先比錢.
*如何乘搭市電http://www.kotsu-city-kagoshima.jp/cn-t/cn-t-howto/

落車後步行
15-20分鐘便到達水族館. 場內有免費儲物櫃, 使用時投入100yen, 使用後100yen會退還給你. 另外, 館內有售賣與平川動物公園、仙巖園、知覽特攻平和會館的優惠套票. 由於明天行程中會去到仙巖園,套票售價2000yen.水族館+ 仙巖園原價2500yen, 慳左500yen!!

水族館資料:
  • 營業時間: 9:30 -18:00
  • 入場費: 1500yen
水族館網址http://ioworld.jp/traditional_chinese#anchor3

黎到水族館最想睇海豚表演,但係竟然暫停. 水族館唔算好大, 行左個幾鐘就行完, 最後都叫比我睇到餵海豹, 好過無啦.



水族館附近有個公園同埋Dolphin Port. Dolphin Port 入面有D賣手信既地方同埋餐廳



係公園到影左一陣相,我地就去左Dolphin Port 搵餐廳食lunch. 呢度有間迴轉壽司上網介紹話都幾出名, 不過太凍好想食熱野,我地就去左一間食黑毛和牛同黑豚燒既餐廳. 黑毛和牛最靚果隻冇貨,我地就揀左次一級既, ,但係都已經好好食,脂肪分佈均勻, 唔會有好油膩既感覺.呢餐計番大約每位300港幣, 而且飯同飲品都係任添架.
黑毛和牛

黑豚肉
食飽飽經過有個足湯,可以免費比人浸腳,我地緊係試下啦,坐下又5分鐘,坐下又5分鐘,坐到唔願走,食飽飽又有熱水浸住腳,好想係到訓返個晏覺^^

浸左幾個字之後,去左隔離鋪頭買左D手信就搭返市電返酒店, 返酒店放低晒D相機同戰利品就去下一個景點,天文館通shopping!
血拼了數小時後……

一早上網搵左呢間鹿兒島好出名既拉麵店我流風拉麵食我地今晚既Dinner. 呢間鋪頭首先要係門口有部類似自動售買機顯示晒有咩食,買左飛先,之後店員就會安排顧客入座. 我身邊果位人兄,超級鐘意食拉麵,佢就話D叉燒好正,麵身軟硬適中,做到掛湯,但係就太多芽菜,佢唔係咁鐘意. Dinner 後又係shopping 時間,行左兩間藥妝都行左個幾鐘. 之後行返酒店途中,發現原來我地酒店附近有間開到凌晨既激安之殿堂. 我地決定返去酒店放低戰利品,休息一陣,再去激安之殿堂行過. 最後我地行到12點幾先返酒店.



Dinner 後又係shopping 時間,行左兩間藥妝都行左個幾鐘之後行返酒店途中,發現原來我地酒店附近有間開到凌晨既激安之殿堂我地決定返去酒店放低戰利品,休息一陣,再去激安之殿堂行過最後我地行到12點幾先返酒店.

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4