2017 台北自由行 Day 1

對上一次去台灣已經4-5年前啦, 不過今次有D唔同就係要帶住成家人去. 其實都幾驚, 事前資料搜集做得特別詳細. 我地今次搭中華航空CI 992 朝早8:20 係香港出發.中華航空包每人30Kg行李, 一定唔怕買到爆喼!!


落左機之後過埋關拎晒行李, 係機場櫃員機禁埋錢( 網上話去櫃員機禁既匯率係最抵, 仲要手續費好平, 不過要記得係香港開定海外提款服務呀!) , 搞掂晒就搭桃園機場捷運去我地第一個景點 林口三井outlet. 桃園機場捷運分普通車同直達車, 如果要去outlet, 就要搭普通車去, 停既站數會多D. 


去到outlet 附近當然要醫左肚先.  我地去左一間叫麥味登既餐廳食野呢間鋪頭係連鎖既所以有好多分店試左好幾樣野食因為太肚餓既關係淨係掛住食,所以只係影左蛋餅同漢堡包但係全部野都好好食可以一試!

 


醫飽個肚之後, 就去行outlet. D牌子係幾平, 但係唔係好岩我. 所以我地都無咩點買野, 淨係買左件波衫, 行到咁上下, 對腳就黎斷咁制, 又坐底食過, 食左間日本出名既天婦羅店 - 金子半之助. 除左天婦羅連個汁都好好味, D飯食到一粒都無



行多陣,已經成5點幾, 我地就搭返桃園機場捷運去台北車站, 返酒店check in. 順帶一提, 如果你地拎住好多行李行outlet覺得唔方便, 其實林口站同outlet入面都有locker, 我地中size既喼都放得入, 唔洗驚拎住野D野咁重.

我地今次Book 左新驛旅店台北車站二館, 落左車去Y7出口,10分鐘左右就到酒店. 酒店職員好nice, 服務態度好好, 而且酒店好乾淨好舒服.放低行李休息一陣之後, 去左酒店附近一間壽司店- 三多屋爸爸嘴, Dinner. 網上介紹話呢間鋪頭好抵食, 而且係酒店附近行5分鐘就到. 去到7點鐘左右已經好多人排隊, 而且有好幾款壽司已經售罄. 所以下次去最好早D. 我地叫左一碟壽司同一個刺身飯, , 價錢係好平, 但味道OK唔算係好好食. 試左一次就算, 未必會試第二次.



食完緊係黎到每晚最重要既行程, 行夜市, 第一晚我地就揀左酒店附近既寧夏夜市. 印象中我好似無黎過, 其實寧願夜市無咩野買, 得食野, 我地食左燒杏飽菇麻糬冰明太子醬烤墨魚飯. 芋包芋, 爆漿芋. 重點推介: 芋包芋, 爆漿芋. 雖然人龍好長, 排左好耐隊, 但係真係好好味, 包你唔會後悔排左咁耐.






食完見時間仲早, 見酒店附近有間24小時既頂好超級市場, 就走左去行左一陣, 買到好多人都話好食既曾伴麵, 即刻入手左兩包.因為呢隻好似要網上訂架, 係街好難買到. 行完一陣, 我地就返左去酒店休息. 第一日既行程都完結啦.

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4