2017 台北自由行 Day 2

經上網同朋友介紹係台北有間阜杭豆漿既早餐好出名, 好好食,連台灣人都會排隊去食. 而且仲要排好耐下, 所以我同呀妹今朝就去買返黎酒店比兩老食. 由台北車站出發,搭一個站捷運去到善導寺, 無記錯好似係5出口一出, 你就會望到條人龍. 你跟住排就無錯架啦. 我地大約8:00去到, 排左半個鐘左右就買到.我地叫左豆漿, 米漿, 厚餅蛋夾油條, 蛋餅, 飯團. 基本上三樣都好好食, 如果要我揀既話, 厚餅蛋夾油條一定係必試.

  

厚餅蛋夾油條
食飽飽,我地去左台北車站附近間光南大批發shopping, 真係好多野買, 每次黎台灣必去, 成層有文具果D野睇, 係香港已經好少有咁大間既文具店. 除左有文具睇, 仲有成層都係賣化妝品同護膚品. 我地差唔多行左成個鐘,之後就出發去九份啦! 由台北車站出發搭到去忠孝復興站, 再轉基隆客運1062( 由台北往金瓜石) . 1062 號客運的站牌位置: 位在「捷運忠孝復興站2號出口」從捷運2號出口出黎之後, 向右側看過去就會發現最新的站牌位置, 15分鐘一班車.(**不過要留意我上網搵資料既時間, 發現呢個站成日轉位. 所以大家出發前最好做好資料搜集.)


搭左大約1小時40分鐘車程, 到達九份. 多人到嚇死人, 仲要周圍既人好多都係講廣東話, 同係香港旺角行緊無咩分別. 唔係,應該話係香港都無聽咁多廣東話. 其實九份都黎過好多次, 都係一個行下食下野, 不過今次係第一次黎到咁好天, 無落雨.  





黎到九份緊係要食下芋圓, 肉圓湯.





我地行行下發現左有間鋪頭排晒長龍, 原來係阿蘭草仔粿, 有好多口味, 自己就最鐘意食菜脯米同芋粿. 我返到去台北車站買緊野既時間, 個台灣人見到我地拎住呢個阿蘭草仔粿既膠袋都同我地講話佢好鐘意食,可以一日食10,可想而知有幾好食.我地原本買左6,之後都忍唔住買多4個食.


原本我地諗住行完九份直接去饒河夜市, 但係拎住太多野啦, 所以我地決定返酒店先, 休息陣再出去行過.搭捷運去到松山站, 1 號出口就係饒河夜市.黎到饒河,點可以唔食最出名既胡椒餅, 咁多年都無失準, 仍然係咁好味.之後我地仲食左章魚燒, 爆漿玉子燒, 燒雞串 等等, 多到我已經唔記得自己食過D咩啦, 不過最好食果樣鹵水, 我竟然無影到相. 間野係一個女人自己係到, 自己揀食咩送, 自己夾好一兜, 夾完佢就幫你切,整好一袋比你袋野真係好好食. 成袋真係太大袋, 返到酒店都未食完, 點知擺得愈耐愈入面, 愈食愈好食, 辣辣地真係好好味.






一芳水果茶真係好好飲, 聽講遲D 旺角朗豪坊會開!

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4