2018 胡志明市自由行- Day 1

Happy Friday 放工即刻趕去機場,今次我地係搭越捷航空,  飛越南大約3個小時!越捷航空係廉航, 所以一上到機就可以大覺訓. 無人會嘈醒. 本身對廉航印象已經麻麻地, Delay左成個鐘先起飛, 仲要坐坐下個身愈黎愈痕, 架機好似有野咬咁. 初初仲以為我心理作用, 點知我個朋友都係咁.

搭完3 個鐘機之後, 已經係當場既12點幾(越南慢香港一小時), 見到搞落地簽証既地方坐滿人, 心知不妙. 一定有排等. 最終我地係等左1.5小時.


其實越南簽証可以有3 個途徑去辦理

1. 落地簽証
   第一步去中介網站 (https://www.vietnamimmigration.org/) 填完D資料, 網上會收你6蚊美金. 2-3日之後就會Sendemail比你, email 入面應該有幾張attachment, print晒出黎, 對好D個人資料, 同埋記得影埋証件相, 準備好晒. 到落機既時侯就係搞埋落地簽證, 比多25蚊美金就完成. 呢個方法係平過去香港越南領事館搞, 但就有機會好似我咁等好耐.

2. 香港越南領事館辦理
如果唔想等咁耐, 大家可以去香港越南領事館辦理, 價錢比較貴, 而且越南領事館淨係開星期1-5, 我地呢D上班一族就要突登請假去整.


3. 香港旅行社代辨
如果又唔想落地簽証搞咁耐, 又唔想請假親身去搞, 可以搵旅行社去幫你搞, 當然價錢亦都係3個方法之中最貴啦.

搞掂晒簽証, 過埋關, 唱埋錢, 已經係凌晨2! 第一日無行程, 直接uber返酒店酒店我地就揀左A&Em Signature Hotel . 記得唔好搞錯, 越南有好多間A & Em XXXX Hotel .個名只係有小小唔同架咋.




留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4