2018 胡志明市自由行- Day 3 & 4


 朝早旅遊巴大約7:30-7:45 黎酒店接我地, 由酒店去湄公河大約要成2個鐘車程, 最岩就係補眠. 中途有個休息站比你去洗手間, 同埋介紹一D椰子同竹既產品. 聽左一陣介紹, 休息左一陣又上車, 搭多一陣就黎到湄公河.




上左船, 我地搭去其中一個島,之後有越南人表演當地既歌曲, 坐底休息下, D生果比我地食,睇完表演我地就去坐船仔, 每隻船大約4個人坐, 全程大約坐5-10分鐘左右,雖然只係坐左5-10分鐘, 但係你眼見條河咁污衊, 有時迎面又有D船撐得好快咁係你身邊經過, 加上我地架船坐左5個人, 其實真係好驚跌落河. 終於挨完個船程, 撐船既人係你落船既時候, 會問你拎Tips., 但係當地導遊講左其實唔洗比.最後我地見幫我地撐船果位婆婆都幾好人, 我地都係比左.落左船, 我地等埋其他團友就係睇下當地人製作椰子糖既過程.




睇完之後, 我地又要轉船去另一個島既餐廳食野, 呢個島除左食野之外, 佢仲有其他動物睇, 有蛇, 鱷魚, 松鼠果D, 不過動物種類真係唔多, 食完野, 島上有單車可以踩. 導遊比我地係島上自己活動半個鐘左右.


半個鐘後我地坐船去另一個島到睇蜜蜂.我地因為太攰都無落到船去睇.等埋其他團友睇完蜜蜂. 我地就返去碼頭搭車返酒店返到酒店休息左一陣, 再係酒店附近搵野食同去做SPA. 第三日既行程完結!

其實第4日我地下午2點幾機, 朝早淨係係酒店泳池游下水, 食下野就要去機場, 所以都無咩特別行程.越南真係一個唔錯既地方,消費好低, 過到去好似做土豪, 我成個行程包曬所有野都係用左3000蚊左右! 不過當地治安好差, 今次幾個女仔去真係有D危險, 下次去都係同男朋友去好D! 


留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4