好味日式意粉

秋櫻屋

地址:太古康山道1-2號康怡廣場北座地下G5號舖
電話: 2557 6788

其實每次Lunch 經過見到呢間鋪頭已經好想試, 因為呢間鋪頭既裝修幾靚, 而且佢擺出黎既野食好吸引.有次同BB夜晚去睇戲, 終於有機會試啦, 一試愛上. 宜家間唔中Lunch 都會黎食, 雖然呢間鋪頭出名既係pancake. 但係我一次都冇食過, 因為自從我第一次食呢度既意粉之後, 就愛上左,基本上次次都要食. 最鐘意就係D意粉唔會煮到淋晒, 個人超級推介忌廉雜菇煙肉意粉配溫泉蛋. 記得我第一次試就係呢個, 好夠味, D 煙肉切得好厚身.  不過今次Lunch 同事點左呢個,我就覺得佢好似煮得濕左少少, 好似太多汁.

忌廉雜菇煙肉意粉配溫泉蛋

BB食左個 白酒汁蜆肉意粉配露筍, 比較淡味, D蜆肉煮得唔係咁好食, 唔係好岩口味.
白酒汁蜆肉意粉配露筍
我今次就叫左個茄子肉醬意粉, 比起之前兩個意粉, 呢個比較油,不過都唔錯,幾好食. 仲有呢度既Lunch set 包左一個沙律,一個湯同一杯飲品.  沙律唔錯,唔會好大草青味, 湯就同759買粉沖既一樣味, 唔好太大期望.

茄子肉醬意粉



我地仲點左個香辣脆皮炸雞, 呢個就比較失望, 話明香辣,D辣味都冇,連雞味都冇,我都唔知食左D咩落肚.

香辣脆皮炸雞

個人覺得呢間餐廳晚餐時間黎食真係煮得真係好好食, 但係今次Lunch 好似煮得麻麻地, 希望只係一次半次失左水準啦!!

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4