全香港最好食既米線

雲南小鍋米線

地址: 葵涌梨木道112號地下5
電話: 2424 2510

呢間鋪頭既位置其實都幾唔方便, 如果唔係住葵涌, 石梨果邊, 其實真係好少車到呢頭. 呢間我已經唔係第一次食, 間唔中掛住就會嘈住要BB同我去食. 因為我暫時係香港都未搵到一間米線係好食過呢度. 無論堂食同外賣都好多人, 基本上每次黎都要等位, D耐性都唔得.


我最愛既餸就係冬菇同腩肉. 冬菇整得好入味, 腩肉有少少辣辣地, 唔會好肥,最緊要係無豬臭味, 出面好多米線鋪可能用D唔新鮮或者平價既肉, 好多時都有陣豬臭味,好鬼難食. 最緊要都係湯底, 湯底好濃郁, 酸酸甜甜, 個湯真係正到我每次都想飲晒去. 湯底有得比你揀幾辣, 我每次都會叫小辣, 但係我覺得廚房好似撞手神, 有時小辣又唔算好辣, 有時又會辣到我係咁流鼻水.米線方面, 軟硬適中,唔會煮到好淋, 岩晒我,最憎食D淋到好似唔洗咬既米線.大鑊啦大鑊啦!我已經一路打一路流口水又掛住碗米線啦!!😋😋😋😋😋

冬菇腩肉小鍋米線小辣

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4