紅磡平, 靚, 正日本餐廳

三河屋


地址: 紅磡明安街14號寶石戲院大廈地下D
電話: 2330 7175

呢間餐廳基本上係我同BB既飯堂,經常都食. 價錢經濟又實惠, 最重要係水準一D都唔差.  呢度最出名就係北海道忌廉飯,可以揀漢堡扒, 吉列豬扒或者吉列薯餅. BB 基本上每次黎都食漢堡扒北海道忌廉飯, 忌廉粟米味非常濃郁, 個汁唔會好傑, 食落唔會好滯.
北海道忌廉飯 $ 58

而我呢個烏冬怪, 就成日都食咖哩烏冬, 咖喱唔算好辣, 沒有其他配料, 我咁大食,就咁一碗真係唔夠飽,所以我地有時會加多個小食或者湯. 但係一碗咖哩烏冬只係$38, 真係非常之抵食.
咖哩烏冬 $38
仲有就係我地最鐘意點既海老()天婦羅, 蝦好新鮮好彈牙, 炸到岩岩好, 唔會太油, 而且外面果層炸粉唔會好厚.
海老()天婦羅 $48
最後不得不提呢個麵豉湯, 只售5, 又有芽菜又有海帶, 真係好鬼抵.除左以上呢D野食,其他仲有好多都好食,例如:炸牛肉薯餅, 燒雞泡魚乾,三文魚刺身.
麵豉湯 $5

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4