點解呢間拉麵店會有咁多人排隊?

俺流塩らーめん Oreryu Shio Ramen

地址: 葵芳興芳路223號新都會廣場地下117號舖


男朋友係拉麵控, 搞到我食拉麵都講究左. 今次呢間已經經過幾次, 但係次次都見好多人排隊, 所以都冇機會試. 咁岩上星期6有時間去試. 雖然係星期六既Lunch時間,但都係好多人排隊, 不過都唔係等左好耐.原本以為咁多人排, 應該幾好食啦, 點知真係好失望. 我點左個辛辣塩湯拉麵, BB 就點左俺流男盛熟成拉麵, 同埋另外叫左個大阪燒餃子.

首先我個碗辛辣塩湯拉麵,湯面有一層辣油, 除左湯面見到好油,其實每一條拉麵都好似比D油包住,好令. 其實碗麵份量唔係好多,但係油到我食唔晒.

辛辣塩湯拉麵 $62

我男朋友果碗就普普通通, 佢果碗既湯底反而冇咁油, 但都唔係太好食. 叉燒燒到有D. 兩件炸雞仲好食過叉燒, 而且麵做唔到掛湯. 所以都幾失望!

俺流男盛熟成拉麵 $88
反而個大板燒餃子係最好食, 個醬汁又唔會太甜, 味道岩岩好

大阪燒餃子$38
雖然呢間唔算好貴, 但係真係唔值排咁長隊去試, 特別係我食果碗, 我真係寧願返去煮出前一丁好過. 我真係諗唔明點解有咁多人去食.

留言

這個網誌中的熱門文章

隱世炸雞脾

德美壽司,物有所值?

2017 鹿兒島自由行- Day4